איך לקוחות נחשפים לדף הנחיתה?
לקוחות חדשים יכולים להיחשף לדף הנחיתה דרך פרסום באינטרנט, פרסום בגוגל (דרך המודעות הממומנות של גוגל, פרסומת באתר כלשהו) במקרים כאלה תרצו להפנות את הלקוח שלכם ישירות לדף נחיתה ממוקד כדי למקסם את אחוז ההצלחה מהקמפיין שלכם. מומלץ לייצר לכל שירות עיקרי דף נחיתה נפרד כדי להעלות את אחוזי ההצלחה. ניתן גם ליצור על אותו עיצוב ורסיות שונות לדפי נחיתה.
למה אני בכלל צריך דפי נחיתה?
למה לא להפנות לאתר שלי? הרעיון שעומד מאחורי דפי נחיתה הוא כזה: למשוך את תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי ליצירת קשר או ביצוע פעולה כלשהי בדף הנחיתה (כמו רכישה או הצטרפות רשימת תפוצה).הלקוח שלך מחפש כרגע את המוצר / השירות אותו אתה מציע. הוא משוטט, בודק מתחרים ובדיוק במצב הזה שהלקוח שלך נמצא תרצה שהפעולה שהוא יבצע תהיה ליצור איתך קשר – אם תפנה את הלקוח הפוטנציאלי לאתר האינטרנט שלך אתה למעשה מפחית את הסיכויים ליצירת קשר! למה? הסיבה לכך היא שבאתר אינטרנט יש אפשרויות ניווט והזמן שהלקוח ישוטט באתר במטרה “למצוא את מה שהוא מחפש” עשוי לגרום לו לנטוש ולעבור לחפש באתר הבא.הסיכויים שהוא יחזור לאתר שלך נמוכים. ולכן עם דף נחיתה אתה יוצר אינטראקציה מיידית.הצעדים לבניית דף נחיתה מנצחכדי ליצור דף נחיתה מנצח, שמייצר פניות של לקוחות חדשים לעסק שלך, יש לבצע את הפעולות הבאות – על מנת שהפרסום באמצעות דף הנחיתה יהיה אפקטיבי ומוצלח